21.2.2014

Novan pakina



Nova täällä hei. Ajattelin avautua hieman tuosta kotiväestä. Lähinnä mikä kaikki niissä ottaa päähän. Olenhan akateemiseksi koiraksi ryhtynyt hiljattain.

Mitä ilmeisimmin ida on näyttöön kertonut kuulumisiani ja lisäillyt kuviani myös. Tietooni on kuitenkin tullut etteivät kaikki edellä mainitut ole esittäneet itseäni kovin hyvässä valossa.

Otetaan nyt esimerkiksi vaikka nämä kaikki nukkumakuvat. Ne on otettu selvästi irti kontekstistaan, enkä todellakaan ole noin laiska! Ensinnäkin on aivan hävytöntä olettaa kenenkään nousevan ennen auringonnousua tai klo 12:ta ja lähtevän ulkoilemaan. Mielestäni ei ole myöskään liikaa vaadittu pysytellä sisätiloissa mikäli ulkona on märkä tai kylmä.


Tästä päästäänkin sitten sopivasti seuraavaan aiheeseen. Voisko PLIIIS panostaa hieman tohon viihtyvyyteen makuukammarissa? Siis ihan oikeesti voitteko ohjata tuota toista tuosta muualle ja sitoo sen vaikka lattiaan. Tai ois mulla parempikin idea. Hankkikaa molemmille samanlainen sänky. Aurora oot ihan hirmu rakas mut kaikella on rajansa eikä sun tassu maistu hyvältä mun suussa aamukolmelta.


Sitten Aurora kultaseni yritä ymmärtää, että kun toteat: "Ei tunnu missään" -20 pakkasella, niin puhut mulle. MULLA EI OO ALUSVILLAA. Toisinsanoen älkää viekö mua ulos pakkasella (tai jos on märkä)!


Samalla Aurora vois lakata kerjäämästä sitä huomioo ja karkkia noin tyhmästi ja ottaa mallia amattilaiselta.


Aurora älä viitti.


Mua kyllä ottaa päähän moni muukin asia kuten että pupujahti on meidän kotialueella kielletty. Ei saa syödä mitä huvittaa kuten idan pienten eläinten jyviä. Niitten pienten kaa ei saa ees leikkiä. Toni ei ikinä päästä sänkyyn. Tälläinen laatunarttu joutuu syömään possun ja naudan jauhelihaa sen sijaan että joka päivä olisi tarjolla poroa, heppaa, lammasta tai esimerkiksi kalaa. Ei se ole aina helppoa ei, mutta onneks kotiväki on aika kuuliasta porukkaa!

1 kommentti: